Informacija lengvai suprantama kalba
Informacija lengvai suprantama kalba
![]() | ![]() |
Kas yra Dzūkijos-Suvalkijos
saugomų teritorijų direkcija?
Kaip mes galime Jums padėti?
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
![]() | Lietuvą sudaro tokios 5 dalys:
Šias 5 Lietuvos dalis galite pamatyti paveikslėlyje kairėje pusėje. Šiame tekste perskaitysite apie Dzūkijos ir Suvalkijos saugomų teritorijų direkciją. Saugoma teritorija yra vieta, kuri yra saugoma. Toliau ją vadinsime Direkcija. |
![]() | Direkcija yra organizacija, kuri saugo:
Tradicijos yra tai, kaip žmonės nuo senų laikų iki dabar gyvena ir elgiasi. Direkcijoje yra 9 regioniniai parkai ir 1 biosferos rezervatas. Biosferos rezervatas yra griežtai saugoma vieta, kurioje žmonės negali lankytis vieni. Šioje vietoje jie gali lankytis tik su Direkcijos darbuotojais. Regioniniai parkai yra teritorijos, kuriose saugoma, pavyzdžiui:
Tradicijos yra tai, kaip žmonės nuo senų laikų iki dabar gyvena ir elgiasi.
Direkcijoje yra tokie regioniniai parkai ir biosferos rezervatas:
|
![]() | Kiekviename regioniniame parke yra Lankytojų centras. |
![]() | Lankytojų centre Jūs galite:
|
![]() | Direkcija turi 1 Gamtos mokyklą. Gamtos mokykla yra Žuvinto biosferos rezervate. Gamtos mokykloje vyksta:
|
![]() | Direkcijos darbuotojai gali Jums padėti, jeigu regioniniame parke norite:
Žemės sklypas yra žemės dalis, kuri priklauso Jums. Tai yra vieta, kurioje gali būti, pavyzdžiui:
|
![]() | Taip pat Direkcijos darbuotojai Jums gali padėti, jeigu regioniniame parke norite:
Kūdra yra mažas ežeras, kurį žemėje iškasa pats žmogus, |
![]() |
Lieptas yra medinis takelis virš vandens. Pavyzdžiui, virš ežero. |
![]() |
Ūkinis pastatas yra namas gyvuliams. Pavyzdžiui, arkliams. |
Jei norite gauti Direkcijos paslaugų, Jums reikia registruotis. | |
![]() | Jeigu norite užsiregistruoti, Jūs galite tai padaryti:
Mūsų telefono numeris yra |
![]() |
Galite parašyti mums elektroninį laišką. Mūsų elektroninis paštas yra |
![]() |
Galite parašyti mums laišką. Ant laiško voko reikės parašyti Direkcijos adresą. Kampelių gatvė 10, 64351 Aleknonių kaimas, Alytaus rajono savivaldybė. |
Atnaujinimo data: 2024-07-03













